XERRADA NUTRICIÓ – Dr. Guillermo Cárdenas de l’hospital Vall d’Hebron. Va estar una xerrada molt esglaiadora per a tots els assistents, tant els que van acudir de forma presencial, com els que van participar en línia. Dues hores que se’ns van fer curtes on vam poder aclarir molts dels dubtes que es tenien sobre l’alimentació un cop trasplantats. La xerrada estava prevista que acabés a les 18.00h, però es va allargar força més, ja que va ser molt participativa. Des de Associació Aire volem donar les gràcies al Dr. Guillem Cárdenas per la seva disponibilitat, amabilitat, generositat i empatia cap als pacients i l’associació, i també a tots els que hi van assistir. Per als que no van poder estar, aviat tindrem disponible allò exposat a la xerrada i ho passarem per correu.