El diumenge 11 de juny, totes les associacions d’òrgans ens ajuntem per primera vegada per fer la tradicional caminada d’agraïment als donants ia les famílies.

A les 10 del matí vam quedar al punt de sortida, la Pedrera, on es van repartir les samarretes i cap a les 11 vam començar la caminada per la Diagonal de Barcelona fins al parc de la Sagrada Família on hi ha el monument del Donant.

Tota la caminada va estar amenitzada per la batucada Batukasola i, en arribar al momument, tots els presidents de les diferents associacions van dedicar unes paraules d´agraïment als donants i les seves famílies “sense ells nosaltres no tindríem aquesta segona oportunitat de Vida“.

Tot seguit es va fer l’ofrena de flors. Va continuar la festa amb els gegants de la Sagrada Família i amb la batucada.

Una gran festa!!

Un gran dia!!!