[:ca]

2 de juny dia del donant. És el dia inoblidable per tots els trasplantats. Vam celebrar entre tots: familiars, amics, associacions de trasplantats de qualsevol òrgan i l’OCCAT el gran dia del donant. Gràcies el donant; ens ha regalat la vida.

Vam fer una caminada popular per tota Barcelona i vam acabar el Parc de la Sagrada Família on hi ha el monument del donant.

Allà mateix entre tots vam recordar la importància de ser donant d’òrgans, i agrair a les famílies dels donants per donar vida els qui ho necessiten.

[:es]

2 de junio día del donante. Es el día inolvidable para todos los trasplantados. Celebramos entre todos: familiares, amigos, asociaciones de trasplantados de cualquier órgano y el OCCAT el gran día del donante. Gracias el donante; nos ha regalado la vida.

Hicimos una caminata popular por toda Barcelona y terminamos el Parque de la Sagrada Familia donde está el monumento del donante.

Allí mismo entre todos recordamos la importancia de ser donante de órganos, y agradecer a las familias de los donantes para dar vida a quienes lo necesitan.

[:]