[:ca]

Vam anar a fer la xerrada “els meus pulmons al meu aire” a la sala d’actes del Museu Torre Valldovina de Santa Coloma de Gramenet.

Hi van participar José Manuel Fontanet Marcos (cap fondo) Andreu Clapés amb FPI i Yolanda recent trasplantada bipulmonar de l´associació AIRE.

Vam estar parlant de la nostra vivència personal de la FPI i del trasplantament; des de un enfocament personal. El metge José Manuel Fontanet ens va exposar l’importància de fer exercici físic; centrat exclusivament amb la marxa nòrdica; els seus beneficis i millora per la nostra salut i qualitat de vida.

[:es]

Fuimos a hacer la charla “mis pulmones a mi aire” en la sala de actos del Museo Torre Valldovina de Santa Coloma.

Participaron José Manuel Fontanet Marcos (hacia hondo) Andreu Clapés con FPI y Yolanda reciente trasplantada bipulmonar de la asociación AIRE.

Estuvimos hablando de nuestra vivencia personal de la FPI y del trasplante; desde un enfoque personal. El médico José Manuel Fontanet nos expuso la importancia de hacer ejercicio físico; centrado exclusivamente con la marcha nórdica; sus beneficios y mejora para nuestra salud y calidad de vida.