FIRENTITATS 25//05
El proper dissabte 25 de maig estarem al FIRENTITATS
⏰11 a 19:30 h
🎈carretera de sants cantonada C/Watt. Carpa numero 74 (CARPA AIRE)
T’esperem!!!

El dissabte 25 de maig, el teixit associatiu de Sants, Hostafrancs i la Bordeta tornarà a sortir al carrer. Arriba una nova edició de Firentitats, una gran oportunitat perquè entitats i ciutadania comparteixin projectes i activitats, reivindicacions, cultura, solidaritat, civisme…

Aquesta fira és una excel·lent oportunitat perquè la nostra Associació es doni a conèixer, comparteixi la nostra missió i activitats amb un públic més ampli, i estableixi connexions importants amb altres organitzacions.

Firentitats és una excel·lent oportunitat per involucrar-se activament a la nostra Associació, conèixer altres membres i contribuir al creixement i visibilitat de la nostra causa.

Gr
FIRENTITATS, com cada any poder compartir tota la jornada amb altres associacions del barri i poder donar-nos a conèixer amb la resta de la gent.
Gràcies a tots els voluntaris per fer-ho posible i a tots els que heu vingut a gaudir de la festa amb nosaltres.